aysmezel Oda parfümü olup olmaması değil sorun, yapay koku=zehir. Ben bu saydıklarınızın tümüne elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Kendimize de yumuşatıcı kullanmam. Kokulu nemlendirici krem veya şampuan bile almam. Evimi de sirkeli suyla temizliyorum. Kullandığım tek kimyasal çamaşır suyudur. Onu da sararma olursa çok az bir oranda çocuklarım evde yokken kullanırım. Kaldı ki deterjanları kullansak bile bir amacı var. Temizlik. Ama odaya sıkacağınız bir koku boş boş amaçsız solunacak. Ben ne kadar nereden kurtarabilirsek kârdır, düşüncesindeyim. Dışarıda, okulda, markette, sokakta vb. zaten her türlü zararlı havaya maruz kalınıyor. Bari ev ortamı nötr olsun. Tercih sizin elbette.