Sarem37 Keremikoom kaç yaşında? Hangi saatlerde götürüyorsunuz Bide öğlen uykusı şart mı Uyumazsa napıyorlar Yemek yemeyen çocuk düzelir mi Üstletime düşüyorlar mı Aç kalır benimki
Keremikoom Sarem37 benim ki 3 yaşta gitti,şuan 4 yas grubuna geçti. Ben sabah en geç 9 da bırakıyorum akşamda 4 buçuk gibi alıyorum.
Keremikoom Sarem37 yemek yemeğine tabi ki desteklemeye çalışıyorlar ama yemeyince de zorlama yok ,söyledim mi bilmiyorum ama arkadaşımın kızı var günü ekmekle geçiyor
Sarem37 Keremikoom okudum diğer posta da Yani nasıl memnunsunuz galiba 3yaş alıştı mı Çalışıyor musunuz Alışmazsa noluyo mesela Hergün gitmek zorunda mı Veya yapamadı alabiliyor myum kreşten tamamen