gulizar1 bende çok git gel yaşıyorum oğlumu bırakmak istemiyorum ama işimide bırakmak istemiyorum memur değilim ama işim iyi yarım gün çalışıp bakıcıyla ilerleme kararı aldım henüz bakıcı bulamasamda kasımda iş başı çok çelişki yaşadım ama evde de psikolojim bozuluyo inanın her gün ağlıyorum onu bırakacağım için ama ben de babasız büyüdüm ve eğitim almak için çok mücadele verdim mühendisim bende annelik duygularım çok ağır basıyo bide balık burcuyum aman Allah ım hayatı kendime zehir ettim çocuğumu bakıcıya bırakacağım diye. Şu an 7 aylık bıraktığımda 9,5 aylık falan olacak bakalım inşallah süreci kolay atlatırız ikimizde çok bağlı bana bende ona tabiki 😭