ladymoms_ buyuk yurumuyosa arabasinda oturur zaten. Kangurunuzun modelini bilmiyorum yenidogan uyumlumu yada yenidoğan aparati varmi? Kizim 3aylik olana kadar slingle tasidim, slingimiz penye oldugu icin asagi cekiyo ama minyon bi bebek diye 4.ayda yenidoğan aparatiyla solomombaby kanguru kullandim. Yürüme konusunda doktoru nasil bi yol izlemenizi önerdi? Ben kizim donmeye baslayinca Instagram’da fizyoterapist yonca görgül hesabina denk gelmistim. Orda videolarda paylastiklarini kizimla yaparken oynarken zaman geciriyordum. Bide bebelerin 2eline birden top oyuncak bisi verince yuruyolar farkinda olmadan 😊