Minigim38 soğuk nöbet mi sizinkide kaç aylıkken geçirdi nöbetini tetikleyen şey neydi? Hangi ilacı başlattı yada önce şurup mu verdi hapla mı devam etti benim kızımın eegsinde 10 snlik bi bozukluk vardı ona istinaden önce şurup başlattı şurup yeterli gelmedi hap eklendi şurup hap olarak ilerliyoruz videolu eegyi genelde gece çekiyorlar 1 3 kısa 6 8 uzun olan bir çekim inşallah sorunsuz çektirirsiniz yavrularımıza şifa diliyorum