Alerjikrinit Oğlum (2,5 yaşında)haftasonu hafif üşüttü iburamin kullanmıştık geniş akıntısı burun akıntısı kesildi öksürük yaptı. Gündüz fazla bir şey yok ama gece öksürük tutuyor çok fena. Ballı ılık su içirdim başka öneriniz var mı
emilia Alerjikrinit Soğanı ikiye bölüp karanfil batırın. Onuda beşiğinin yanına koyun. Vallahi Bize iyi geldi. 😅
Ashellinko Alerjikrinit Ayağının altına sarımsaklı zeytinyağ birde şekersiz çam kozalığk alıyorum hep evde bulunur çok iyi geliyor.
sleepnessnami Alerjikrinit soğanı doğrayıp üzerine varsa kestane yoksa doğal bal döküp en az birkaç saat en güzeli bir gece bekletip bir tatlı kaşığı verin doğal öksürük şurubu
Alerjikrinit BEN BAŞLIKTAN ÖNCE UYUTTUGUM İÇİN önerileri yarın yapacaktım , ballı ılık su içirmiştim bir kaşık da yatmadan direkt bal içirdim. İlk 1 saat öksürdü ama sonra bıçak gibi kesti sizlere de öneri olsun sleepnessnami Miracinannesi_ Ashellinko Maviorkide emilia
Ayaz050724 Alerjikrinit biraz tereyağını eritip içine yarım su bardağı pekmez ve koydugunuz pekmezden bir parmak eksik su koyun iyice kaynatın ılık bı şekilde içirin çok iyi geliyor