kızlar oğlum 21 aylık ve memeden kesmek istiyorum, hem iştah yok hemde doğru düzgün yemek yemiyoruz, evet çok büyük rahatluklari var tabikide ama bu şekilde düşündüm bilmiyorum belkide doğru değil mi birazda duygusal olarak düşününce aramızdaki bağ çok güzel,ama bazen oyun yapıyor ve memede uyuyor ayakta asla sallanmiyor (babannesi sallayıp uyutabiliyor ama ben de yok durmuyor ) yalancı meme almıyor 5 aylikken bıraktı birsuru emzik aldım.asla tutmadı, bugün akşam göğüs ucume pekmez süreyim dedim belki yani görür de istemez diye baktı baktı ay May yaptı söylendi 😂 sonra bezi aldı halı yıkar gibi sildi yapıştı mememe beni zor günler bekliyor galiba nasıl yapcam bilmiyorum psikolojik olarak etkilendin de istemiyorum bana çok düşkün memeye ekstra düşkün 😂 yani şuan konuşmuyorda ama tabiki uf muf desem anlıyor üflüyor vs ama yine emer yani napcam nasıl süreciniz ilerledi yani bazen emzirmeden disardaysam uykuya direk dalıyor ama gece uyanınca emiyor, gece uyandığında su vermeyi denedim kabul etmedi, biberon kullanmıyor sadece meyvesuyu dışında sut verdim içmedi cici bebe koydum içine içmedi yani çok zor 🤦