[silindi] Fatosumm 2 aylik falan değilse uyur kan şekeri düşer çünkü sizin kaldırmanız lazim zaten 2 satte acıkıyor normal şartlarda
Deletedmom0028 Fatosumm sarılığı yoksa kilo alımı da iyi ise en aşağı şuan 500 600 gram alması gerek ki özellikle gece 2 saatte bir kaldırmana gerek yok canım kendi de iyi etmiyorsa doyuyordur.
Kuubra Fatosumm ah kuzum acıkmış demek ki. Yenidoğanlar acıkınca belli edemezler alarm kur 1.5-2 saatte bir emzir canım 2 aylık olunca gerek kalmıyor o acıkınca uyanıyor zaten 😘
SelmaYakup Uyumaz 1 aydan sonra aciktiginda uyanmaya baslamisti benim bebegim yani emzirip yatirdigimda uyuyordu boyle anlamistim aciktigi icin kalktigini.