Merhabalar 3 aylık bir oğlum var burun yıkamayı hiç sevmiyor bugün burnunu yıkarken çok debelemdi.Herhangi bir tehlikesi var mı bu burun yıkamanın. Beyime kaçabilme ihtimali var mı? Bu ihtimalden korkuma yaparken zormanıyorum.
Kafasınj yanlara çevizerek ve düz bşr zemininde yatırarak yapıyorum.