Kızlar oğlumun vurma itekleme davranışı var bu yaşta normal oldunu söylediler ama sizde yaşadınız mı bu süreci nasıl atlattınız. Çok kafama takar oldum, eltimle aynı yerdeyiz ve sürekli onun kızıyla kavga ediyolar onun kızı benim oğlana benim oğlan da onun kıza vuruyo, ama eltim kendisinin çocuğunun normal oldunu söylüyor koruma amaçlı yapıyomuş benimki vurduğu için. Çok azarlıyolar bağırıyolar bende kızıp ediyorum ama bu yaşa (2) laf geçmiyo maalesef her yöntemle denedik. Psikolojim bozulur oldu artık. Eltimin büyük kızları da oğlumu çok dışlıyolar sürekli oğlumu eleştirip irdeliyorlar arayı bulmaya çalışıyorum ama üzülüyorum da. Ne yapmam gerekir, oğlumun bu davranışını kontrol etmem gerekiyor, tek vurma değil, sürekli hareket halinde inanılmaz enerjik, kurcalama kırma dökme saçma huyu da var, bir yere gidemiyorum haliyle, evde de aynı ve hizmetçi gibi akşama kadar elimde süpürge ile geziyorum kaç kez süpürge açıyorum siliyorum topluyorum sayısı belli değil, ona rağmen evde 6 ay temizlik yapılmamış gibi bezdim artık 2 çocukla napacağım böyle ya