Kizlar 20 aylik bebegim var.ekransiz yemek yediremiyordum artik ekran acikken bile reddetmeye basladi.kofte,izgara tavuk,pankek gibi kati kendi eliyle yiyebilecegi birsey olursa tamam ama ben ne uzatirsam reddediyor,sulu yemekleri de oynayip birakiyor.ben de ac kalmasin diye dusunup meyve falan veriyorum ama artik bu durum beni iyice uzmeye basladi ekransiz yemek yesin istiyorummm :( tavsiyeleriniz varsa bekliyorumm