Simaaaa 20 aylık bebeğim var hasta olduğum için serum taktırdım bugün . Bebeğimide emziriyorum ve çok kötü bi şekilde kusmaya başladı bunun serumla bi alakası olabilirmi yaşayan anneler bilgisi olanlar yorum yazarsa çok sevinirim
Minmini Simaaaa geçmiş olsun, serumla alakası olduğunu sanmam. Hastalığının bir getirisidir bence. Serum daha çok rahatlatır ve sonrasında terleme görülebilir. Tabii doktor değilim ama fikrim bu yönde.