kubusss kızım ilk hafta heyecanla gitti sonraki 1 ay boyunca türlü türlü oyunlarla götürdük,bizimki kurala alıştık değildi sabah erken kalkmak onu zorluyordu çünkü uykusunda da olsa halasina birakiyorduk kucahimizda tasiniyordu bir hazırlık yapmıyordu ,rekabet ortmsinda değildi biricikti velhasıl taviz vermeyin ve sürekli konusun okula gitmesi hakkında neden gittigi hakkında büyüdüğü hakkında şimdi verilen taviz ilerde daha büyük bir şekilde döner sonra bizimki alıştı tabi ,okula gondermedigim zamanalarda da tatil diyordum ,hasta olduğunda da hastasın okula gitme demeyin sonra bunu da bahane olarak öne sürüyorlar , okulda arkadaş edinmesini sağlayın özellikle,arkadaş edinirse okula gitmeyi daha çok sever,bir de bizim kreşte hayvanlar vardı ,tavşan ,kedi,tavuk, kaplumbağa filan vardı her sabah onlara yiyecek hazırlıyordum sırf onu beslemek adına heyecanla gidiyordu