Kızlar merhaba daha önceki postlarımda rota aşısından sonra kakasında kan gördüm demiştim sadece bir kez oldu ve 3-4 gün tekrarlamadı fakat 4. Günün sonunda tekrar görünce götürmek istedim genel muayenesinde iyi fakat birde gaita testi alalım dedi bebeğim bugün huzursuzdu ateş vs yok ama kusma var . Birde bebek tartım var evde tarttığımda 3-4 gündür hiç gram almamış bunu farkettim tahlil sonucunda gizli kan pozitif ve bol lökosit yazıyor yarın sonuca bakacak doktor ama içim içimi yiyor