Merhaba kızlar biraz geç oldu ama bugün kızımın doğum günüydü yani inanamıyorum geçen sene bugün minicik daha yeni doğmuş kucağımda iken şuan kucağıma sığmıyor duygularım çok tarifsiz hayatımın en acılı günüydü ama bir yandan da en güzel günüydü öykü aşkım iyiki geldin ben seninle yeniden doğmuşum sen bana hayat verdin kızlar kusura bakmayın çok duygusalım insan birini bu kadar sevemez diyorum kendi kendime bu sevgi değil başka bişey diyorum ona bakarken oynarken yemek yedirirken çok şükür iyiki var Allah acısını göstermesin ❤️❤️😪🥲🥲💝👶
04.09.2023
17.47