esmaerdemir doktorunuz başla demeden başlamayın. Yanlış başlanan ve yürütülen ek gıda kronik kabızlığı, sindirim problemlerini ve alerjik reaksiyonları da beraberinde getirir.
Zaten normal başlama zamanı tam 6 ay yani 180 gün dolması. Sindirim problemleri ve yaşayacaksa alerjileri en az seviyede yaşayabilmesi için 180 günü doldurmanız lazım. Çünkü o gün dolunca bebeğinizin hücre duvarları sıklaşacak ve kendini koruyabilecek duruma gelecek.