Sibell Kızlar ne yapabilirim fena grip oldum doktora yarın gidicem evde yapabileceğim bişeyler var mı boğazım falan fena sis ateş de var 😢😢😢
EnesEge Sibell benimde 3 gün sürdü bugün geçti gibi daha iyiyim ama bende ateş falan olmadı calpol un içindeki kagıdı okuyun bakalım bi emziren kullanabiliyor mu belki kullanılır sonuçta aşılarda ateş düşürsün diye bebeklere veriliyor.ben portakal limon mandalina sıkıp içtim ve 2 çay kaşığı pekmeze 3. 4 damla limon sıkıp içtim limon sıktığımızda kana daha çabuk karışıyormuş.suan tek düşüncem acaba oğluma geçti mi:( Geçmiş olsun sizede
bynduru Sibell maske takmalisiniz mutlaka bebege gecmemesi icin sik sik ellerinizi yikayin bir de zencefil limon yapin iliyinca balda koyun cok gecmis olsun.
Hazalikra Sibell vallaha canım bende senin gibiyim doktora gittim emzirdihim için ilaç vermedi bol bol c vitamini ye dedi emzirirken maske kullan ve ellerini sık sık yıka bol bol su tüket dedi
Aydiles Sibell sarımsak çorbası çok iyi geliyor, bende griptim, kayınvalidem hergün sarımsak çorbası yaptı içirdi, 2 günde düzeldim, birde mandalina portakal yedim bol bol, geçmiş olsun sizede
Ntugba Sibell canım sütünden grip geçmez bebeğe ilk önce bunu belirtmek isterim ama sürekli maskeyle gez nefes yoluyla geçiyor çünkü ıhlamur iç birde yarım limonun suyunu sık 1 çay kaşığı karabiber biraz tuz ekle karıstır iç