ikiaslanannesi87 Kızlar ınstgram da vs sürekli görüyorum fiyatları baya uygun ve tadı güzel diyolar Elvan markadan alışveriş yapan varmı tadları nasıl?
Babygirll ikiaslanannesi87 biz sürekli oradan alıyoruz hem fiyatı uygun hem ürünleri gerçekten güzel bazıları hoşumuza gitmiyor almıyoruz ama çoğu markadan iyi boykot değil en azından helal iyi yani özellikle drajeleri çok güzel tavsiye ederim
Meri-Mel ikiaslanannesi87 Sürekli fenomenler öneriyor asla almamsk lazım bence hep yalan dolan işleri 🥴😬
Alya-Sena ikiaslanannesi87 bulundugm ilcede elvan magazasi var fenomen linki tiklamayp giidp oradan aliyorum urunleri guzel bir tek bu browni gibi kekleri var onlari begenmedim
ikiaslanannesi87 emilia Meri-Mel Fenomenler haricinde de alan çok kişi var yaa kararsız kaldım size sorayım dedim😀
ikiaslanannesi87 Alya-Sena Mağazası nerde acaba canım? Kesinlikle al tadı güzel dediğin ürünü varmı peki
myarenb ikiaslanannesi87 mahallemde var ben hiç beğenmiyorum bayat gibi herşeyi hele kruvasanı çok kötü
Babygirll ikiaslanannesi87 nuss çikılataları var tadları çok leziz Suffle var ısıtınca tam sufle oluyor Sorti milk var Lokumları her çeşiti güzel alınabilir jelibonları çok güzel Kruvasanları güzel Bitter çikolata kaplı fındık var bitter yopyn sevenlerdensiniz mutlaka alın
Alya-Sena ikiaslanannesi87 ben istanbul /pendikdeyim. Kruvasanini cok seviyorum taze guzel. Cikolatalari guzel.
myarenb ikiaslanannesi87 ay o kadar kötü ki annem geldiğinde verdim kaç senelik bu dedi yiyemedi yağ kokuyo istanbul pendikte şubesi var, avrupa yakasında da bağcılarda var
Ashellinko ikiaslanannesi87 Mağazasından alıyorduk istanbuldaysanız Avcılar’da vardı. Gofretleri harikaydı ✨
akrabavuran Bende doğum zamanı çocuklar anneleri ile geliyor diye almıştım da kimse beğenmedi kruvasan kek browni felan hepsi bayattı