33 aylık oğlumu 4 gündür gündüz uyumadan sabah 10 akşam 9 buçuk civari uyutuyorum sorunsuz geçiyor. Önceden öğlen 11.30 gibi uyanıp akşam üzeri 4-5 gibi uyuyup gece de 12-1 i bulurdu gece boyu da süt bahanesi ile kalkardı böyle gündüz uykusunu bırakınca daha iyi gibi geldi ama bi yandan da erken mi acaba diye düşünüyorum aklıma takıldı fikri olan yazarsa çok sevinirim