[silindi] 18 aylık bebeğim bugün düştü ağzından çok fazla kan geldi sonra fark ettim ki üst dudak bağı kopmuş 🥺 doktora götürmeli miyim bilemedim. Kendi kendine düzelir mi bu? Var mı başına gelen?
ahmethamza [silindi] dudak ve dil bağını normalde kesiyorlar. Diş yapısı için. Binkac güne gecer karbonatlı suyla pansuman yapabilirsiniz. Aft olmaması için. Dil bağını kestirdiğim zaman bej öyle yaptım doktor söyledi. Bi sorun olmaz. Geçmiş olsun şimdiden.
Ebruverkan1 Benim oğlumda iki kere düştü koptu hiç bişey yapılmıyor. Eğer dudak yarılmamışsa kendi kendine yapışmasını bekleyeceksiniz