Kalbim22 18 aylıkken sütten kestim kesene kadar yeni doğan bebekten beterdi 2-3 ay oh be dedim gece kalkar suyunu içer yatardı aman Allahım sonrasında gece ağlama krizleri uykuda beni vurması bağırması bebe diye (puding/ cici bebe) istemesi tuttu gece yemeğine de alışık değil gündüz adam akıllı yemek yese bunu yapmayacak ama işte 🤦🏻♀️🤷🏻♀️