merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun 🙏 bizde İzmir’de bir yakınımız için ara ara trombosit kan arayışımız oluyor. sizden ricam bı tarz paylaşımlar yaparken özellikle “doğum yapmamış kadın ” olarak belirtin. doğum yapan kadınlardan trombosit alınmıyor .