canimanne06 Bu bir 2.5 yaş özelliği sanırım, o yüzden sordum. Biraz ben merkezcilik başlıyormuş bu aylarda, şuan hasta olduğunu düşünmesi onun için çoook büyük olaymış. Dün oğlum koşarken düştü dizinde minicik sıyrık oldu. Ambulans istedi 😂 yürüyemiyorum dedi topallayarak yürüdü ve buna tüm gün okulda da devam etmiş, akşam babası gelince bi daha başladı ara ara da aklına getirip ağladı 🤦🏻♀️ Sanırım ilk düştüğünde ben daha küçük bir tepki verseydim çok da takmayacaktı bunu, hep düşüyor çünkü. Siz de hasta olduğunuz için canınız az, yanaşması normal bir durum yaşamışsınız yani. Kısa süreli olur inşallah 😊