papatya122 neyi saçma ben anlamadım zaten okul saati 8.30 ders saati 9 çıkış2.30 değil miydi benim zamanım da bu şekildi bizde öyle gittik sabahçı ile öğlenci arasında da fark yok yada tam gün ile saat aynı sabahçı olursa 7 de ders başı oluyordu farklı dünyada mı yaşadık acaba?