Bi sos yapayım dedim 5 kilodan fazla kapya biber var saat 5 yakın yıkadım iyice eşim domatesi getirince başlayacaktım sular kesilmiş bu saat oldu gelmedi de belediye paylaşım yapmış gece 1 de gelecek sular şimdi size sorum biber ıslak olduğu İçin muhtemelen sabaha kadar çürür buzdolabına koysam sabahı görür mü yada ne yapayım başına gelen varmı acil yardım 🆘 🆘🆘🆘🆘