Arirang  Kızlar merhaba, bebeğim 14 aylık olmak üzere. İlk defa balık yağı aldım. Resimdeki ürünü aldım. Ama eve gelince arkasına baktım ve 3-10 yaş arası kullanıma uygundur yazıyor. Yanlış mı aldım? Yoksa bebeğime bunu kullanabilir miyim? Şimdiden teşekkür ederim
delicezeytin Arirang benim doktorumda 2.5 ml kullanın bir çay kaşığı eder dedi arkasında yazan 5ml fazlaymış ayına göre
izd Ben kullanıyorum kızım yaklaşık 14-15 aylıkken başladım hatta marka da doktorun önerisi idi. Takılmayın bence zira hepsinde aynisi yaziyor
delicezeytin Arirang 12 aylıktı suan 17 aylık hala öyle kullanıyorum. Bide haftanın beş günü ver haftasonları verme dedi
Arirang Bebek234 Balık yeme sıklığına göre gçre değişiyor. Hiç balık yemiyorsa haftada 3 gün. O hafta 3 kere balık yediyse o hafta vermezsiniz mesela. Haftada 1 kere balık yediyse 2 gün verirsiniz.
happy000 delicezeytin Severek içiyormu Bende haftanın 5 günü 1 çay kaşığı veriyorum. Möllers limonlu sade içmiyor .Yoğurda karıştırıp veriyorum🫣