Kızlar kızımın avuç içi alerji olmuştu hatta buraya da yazmıştım doktor temas alerjisi dedi dün akşam şurubu kullanmaya başladık sabah akşam yarım ölçek şeklinde ama geceleri 1 lere kadar uyumayan çocuğum saat 8 de olduğu yerde uyuyakaldı biraz internet araştırdım uykuluk hali yaparmış normal mi sizce başına böyle bir şey gelen oldu mu ?