Kızlar merhaba. Kızım 18 aylık. Henüz öyle tuvaletini tutma vs gibi bir alışkanlığı yok. Herkes sürekli öğret diyor. 3 gün uğraştım ama baktım çocuk tutmayı bilmiyor ki gelip tuvaletim var desin. Yaptıktan sonra yanıma koşuyordu. Kafam çok karışık. Siz ne zaman başladınız tuvalet eğitimine?