Oplum 17 aylık yaklaşık 1 ay oldu diyemem ama 1 aya yakın süredir aşırı uykuya direnen bir bebek oldu, uykusu geldiği halde uyutunca ağlıyor uyutmayınca mızmızlanıp ağlıyor. Huyu tamamen değişti gün içinde uyandıgında sürekli ağlıyor ve yine gün içinde aşırı mız mız . Cok sinirleniyorum sesimi yükseltiyorum sarsıyorum ve sonradan vicdan azabı çekiyorum