Bebeğim 12 günlük fakat 2 gündür meme emmeye başladı daha öncesinde süt sağıp biberonla veriyorum emerken ve emdikten sonra inanılmaz meme ucu sızlaması var tamamen emmedigi için üstüne sağım da yapıyorum Lansinoh krem sürüyorum her emzirmeden sonra soğuk kompleks yapıyorum ama geçmiyor bu normal mi zamanla geçecek mi 2 gündür emzırıyorum ama dayanamıyorum biberona geri geçmeyi bile düşünüyorum silikon meme ucuyla bile sızlaması geçmiyor