Beyzaserinn Kızlar bu belediyenin verdiği hoşgeldin benek paketini bu sene alan varmı çantalar yapım aşamasınds gibi bişey yazıyor uygulama da
Tusa_ Beyzaserinn ben aldım 28 haftalıkken aramıştım doğum yaptıktan 3 gün sonra tekrar aradım bebeğim doğdu diye 2 gün içinde getirdiler aramak gerekiyor doğum yaptım diye hemen getiriyorlar
pantenkelebek Beyzaserinn bizim burda doğumdan sonra gidip alabiliyorsunuz ama biz gidememiştik hemen 2 ay sonra gidip aldık
eozlem Ben de hamileliğimin başından beri bakıyorum aynı. Çocuğu da doğurdum onların paketler hala yapım aşamasında 😂
karen26 Çook uzun sürede geliyor paketler ben bebeğim doğduğunda istemiştim sanıyorum bebeğim 3 aylıkken geldi
Beyzaserinn karen26 ilk bebeğimde benimde öyle çok geç gelmişti içindeki hiçbirşeyi kullanamadım desem yeri
Beyzaserinn Tusa_ bu sene mi aldınız önceden mi acaba uygulamada yapım aşamasında çantalar diyorlar arayıp oluyorsa eğer arayayım
Tusa_ Beyzaserinn pek işe yarar bişey yoktu bezi pişik yaptı kremlerinin markası falan da yazmıyordu bende kullanmadım bir ateş ölçeri, çayları kullanıyorum bide çantayı foto eklicem
Beyzaserinn Tusa_ arayınca bana buradan olmuyor uygulamadan başvuru yapıyorsunuz ama şuan tedarik aşamasında olduğu için malzemeler takip edin dediler ya