srnrcvs
Öncelikle buraya sorarsanız hiç bir zaman rahat edemeyiz derler 🙈
Kendi fikrime gelince ,bu kadar kasmayın, tabiki düzen,rutin çok güzel şeyler ama uyku saati kaçacak diye eve dönmem ben mesela nerdeysem orda uyuturumm..her şeyi bebeğimle yaparım ki şu an mesela en hareketli zamanlardayız 20 aylığızz..eşim ben ve bebeğim bisiklete de bineriz,yüzeriz , yürüyüş de yaparızz ,onun konforuna göre ayarlarım her şeyi yemeğini vs alırım yanıma..dün mesela tam öğlen uyku saatinde dışarda arkadaşım ile kahve içioduk kucağımda uyuyakaldı tekrar arabasına yatıramadım ağladı, kucağımda devam etti uykuya ben de bi kahve daha içtim çocuğum arabasına yatmadı diye günü kendime zehir etmedim bazen de düzen bozulur olur öyle şeyler öbür türlü psikolojiniz bozulur 🙏🏼