03052024 Ben çok fena grip oldum kızlar. Boğazımda enfeksiyon varmış. Bugün acile gittim augmentin antibiyotik ve nurofen yazdı. Emziriyorum dedim kullanabilirsiniz dedi. Kullanan arkadaşlarım varmı veya önerisi,tavsiyesi olan. Lütfen yardımcı olun
askbebegimmbenim 03052024 agumentin hem hamilelikte hem doğumdan sonra boğaz enfeksiyonu için kullandım kullanılıyor geçmiş olsun
BebekKayra 03052024 sarımsak bal limonu karıştırıp yiyin güzelce sarımsağı bol olsun bir tik size gaz yapar ama bebeğinize geçmez. Agumentini emziren anneler kullanabiliyor evet ama mesela benim bebeğim süt alerjik di ben asla kullanamadım süt proteini var içerisinde bu yüzden 2 yıldır hep ilik sulu tarhana ve sarımsak tüketiyorum. Çok şükür agır gribi 2 günde atlatıyorum. Çok geçmiş olsun 🙋🏽♀️
defnemomm_ 03052024 kız kullan aaa sendeee sjsjdjjd bende kav defa soğuk algınlığı vs oldum çok içtim doktor verdi çünkü emziriyorum bende
03052024 defnemomm_ ya evet banada doktor yazdı emzirenler kullanabilir dedi de yine kullanan annelerim varmı sorayım dedim içim rahat eder ☺️🌹
Cennetagaci 03052024 agumentini kullandım ben de emzirirken 2 defa boğaz enfeksiyonu olmuştum. Ama nurofene emin değilim onun yerine parol alabilirsin
Mommyhann 03052024 augmentin kullandım hamileyken 2 kez emzirirkende 1 kez falandı tam hatırlamıyorum ama sorun olmadı bizde ama nurofeni emziren anneler için çok önermiyolar onun yerine parol içebilirsiniz