Gakkoyenge çok geçmiş olsun canım benim 🥹 salgın var ya ben ve 5 aylık bebişim de hastayız grip öksürük döşü tıkalı atesı de vardı düştü hava falan verdiler şuan sadece öksürüğü kaldı o da nasıl geçer bilmiyorum calpol dışında bişey kullanmıyoruz bebekler hasta olmasın ya bizde olmayalım onlara bakacak gücü bulalım 🥰🤲🏻