iremakdm ertoensar bende sendenin hâle uyayacak kolik bebek bende duydum ses dinlet dediler yaptım daha bağırdı dahada açmadım bilmiyorum bu sorunu nasıl asacaz kırkı çıksın düzelir diyolar ama artık dün bende kendiyle beraber ağladım
ertoensar iremakdm Nebe suresi açıp dinletebilirsiniz yada Hz Fatıma in ninnisi var bende çok işe yaradı hatta ninni o kadar ise yaradi ki kendim ezberledim artık ben söylüyorum
iremakdm ertoensar nebe süresi dinlettiyorum kendim dua okuyorum ama dediğim gibi ben kendim çok kötü durumdayım bu kadar zor olduğunu tahmin edemedim sizin ilk çocuğunuz mu
ertoensar iremakdm evet benimde ilk çocuğum. Sizin kötü olma sebebiniz nedir yorgunluk ağrı sancı vs ?
iremakdm ertoensar sizi daha tecrübelisiniz uykuda sorunum yok çok yoruluyorum ama beni tek yoran şey sürekli ağlaması uyumamasi beni yoran bu o yüzden de iyi değilim çok morelim bozuluyor agliyip uyumuyunca
ertoensar iremakdm anlayabiliyorum çünkü şuan lohusasiniz tahammül seviyeniz dipte gecicek bu günler hatta vicdan azabı cekiceksiniz uyuyunca uyansin da oynuyim diye dk bekliceksiniz en azından ben öyle oldum sabırlı olun ve bol bol bebeğinizi koklayın ten tene temas edin hem sizi hem bebeğinizi sakinlestirecektir
iremakdm ertoensar çok yapıyorum inanirsaniz o kadar gücüm kalmadı ki artık kendiyle beraber bende ağladım dayanamıyorum onun öyle agliyip uyumamasina😔😔
ertoensar iremakdm yanınızda size destek olacak birileri var mı. Kendinizi bu kadar üzmeyin o henüz dünyaya adapte olmaya çalışıyor ve tüm dünyası sizsiniz ağlaması da normal Allah size kolaylıklar versin bolcada sabır ☺️
iremakdm ertoensar annem vardı yeni gitti kız kardeşim yanimda oda gidecek sadece benim bebeğim mi böyle diyede çok düşünüyorum
ertoensar iremakdm anladım. Hayır böyle düşünmeyin her bebek ağlar çünkü kendisini başka türlü ifade edemiyor henüz
lazzz61 Bende yaşadım bunları gece ağlar gündüz ağlar oturup bende ağlardım çünkü yoruluyordum kolik bebek ti şimdi 7.5 aylık yine uyku sorunu devam ediyor ama alışıyor insan ev çok sıcak olduğu zaman da uyumak istemiyorlar
lazzz61 iremakdm yapılacak bişey yok maalesef 4. Aydan sonra normale dönüyor eskisi gibi olmuyor birbirinize alışıyorsunuz çünkü 🫠