Lre yemiyorum ki zaten reflü var bende yesem uyuyamam. Çay bile içmem akşam saatlerinde. Sebze ağırlıklı besleniyorum da ama iki sıkıntım var benim. birincisi tatlıya olan zaafım İkincisi de diyetisyenin önerdiği şekilde ilerleyemiyorum ara öğünleri falan yapamıyorum vaktim olmuyor açıkçası günde 2 kere besleniyorum doğal olarak aralarda bir şey atıştırmadığım için sanırım acıkıp çok yiyorum.