Caglakarabak 2 yaşımızı doldurduk ama hala meme diye kudurma zamanları oluyor nasıl bıraktıracağım kızlar nasıl bıraktırdınız yardımcı olun ya
Eftelya_ser Caglakarabak ben sabır taşını sürdüm bak oğlum uff olmuş çok acıyor dedim 22 aylıktı artık memeye bağımlı gibiydi ama bir daha istemedi bir iki defa bakmak istedi uf olmuş dedim ısrar etmedi
Simgeonbasioglu Caglakarabak gece de emiyor mu acaba? Bizimde 1 ay kaldı 2 ye geçmesine uykusu gelince bide geceleri istiyor. Gündüz bir şekilde hallederim diye düşünüyorum ama gece süt istiyor. Biberon hiç kullanmadı bu yaşına kadar biberon mu versem diyorum bu sefer biberona alışır diye korkuyorum
umayy2024 Hayat ne garip… biz etmeyen bebek anneleri o günleri görmek isterken emen bebek anneleri mecbur bi yerde sonlandırmak zorunda kalıyor… Rabbım kolaylıkla bırakmayı nasip etsin
Agaclargibi Benim oğlum tam bir meme hastasıydı. Böyle emen bebek ne gördüm ne duydum daha önce. Sabır taşı ile 20 ağustosta bitirdik lakin hala soruyor 😂
gulcemom20 Simgeonbasioglu bizim de iki yaşına az kaldı. Geceyi kestim gündüz çok azalttım. Biberon emzik hiç kullanmadı. Sütte içmedi teklif ettim verdim sevmedi inek sütünü. Çok zor oldu ağladı evde gezdik karanlıkta hep. Su teklif ettim. 1 haftanın sonunda baya alıstı. Güzel annem ninnisi acıp ayağımda sallıyorum. Çok şükür şimdilik sorun yok.