Karantina var, sadece eskiden olduğu gibi evde durmaniz lazim diye uyari yok asilandi cogu kisi diye hastalık geçmemistir ki tum vucut salgilarinizla bulasir bagisikligi dusuk yada ek hastalığı olan birine olumcul sonuclara neden olur test tekrarlanmasi gerekir 1 hafta 10 gun min evde durmalisiniz