Merhaba , bebeğim 57 günlük ve bugüne kadar korktuğum şey beşikte boğulabilme ihtimali😟o yüzden sürekli yan yatırıp gözümün önünden ayırmadım hatta bazen gece boğulur duymam diye beşiğinin yanında halıda yatmışlığım var sırf konforlu uyumayıp uykunun tadını almayayım diye 😂😂çevremden de sürekli yan yatırma başı yamuk olur söylemleri duydum ve canım çok sıkılmaya başladı😂bugun reflü yatağı aldım ve o şekilde uyutmaya başladım sizce reflü yatağında da yan çevirmeye gerek varmı