Merhaba oğlum 3150 gr doğdu doğum sonrası 2850 lere düştü 11.günü 3100 gram olmuştu bugün tam 1 aylık olduk kilosu 3200 olmuş nerdeyse hiç kilo almamış gibi birşey bu normalmi hemşireler 15 şer dk emzir diyolar ama benimki en fazla 5 6 dk emiyor bırakıyor memeyi kafama takılıyor böyle olanlar varmı aranızda?