Dorukcum_16 Arkadaşlar ben sürümü kesmek zorunda kalip aptamile basladim. Laktoz alerjsii var die. Aptamil laktozsuz iciyi. Hizla kilo almayya basladi. Suan 36 gunluk 1.5 saatte bi açıkip agliyo her sefer 100 cc iciyo. Eger olurda 2 saat yatarsa bu 120 cc ye cikiyo. 3 kilodan 36 günde 5.300 kiloya ulastim evet suan icin gayet iyi ama gelecekte boke giderse cok siscek. Bole bisi yasayip mamayi azaltan yada bisi yapan oldumu
Omerberat Dorukcum_16 ben de sanmıyorum Aptamilin hangisi o?maşallah iyi alıp toparlanmış biz de Aptamil kullanıyoruz orta şuan kilosu
Batimoms Dorukcum_16 120 cok da ondan aliyor. Bebege ne kadar cok verirsen midesi alisir ister de ister. Ben 40 gunlukken 40 50 veriyordum. Simdi 5 aylik 130 veriyorum. Zatem kendi mide kapasitesine gore yeter diyor. Bende aptamil kullaniyorum sismedi kof mof kilo da almadi.
BuseCan Dorukcum_16 1.5 saatte 100 cc bana çok geldi . Doktoru n diyor peki bu duruma ? Aptamil hangisini kullanıyorsunuz . 3 saatte bir beslenmesi lazım normal de.
EsilaMs Bends aptamil kullanıyorum ama biz 3 / 4 aylıkken okadar içiyorduk . Öyle fazla kilo alımıda olmadı. Demekki iştahlı bir bebiş
Dorukcum_16 Batimoms gercektenmi e ben çok veriyom baya o zaman Ama 60 verdigimde Doymuyo. Agliyo istiyo agziyla mama ariyo 🙄 midesini ben mi genislettim acaba
Dorukcum_16 BuseCan doktora soramadim. Laktozsuz olani kullaniyorum fiyati 120 tl ve 2 gunde 400 gr yiyo bitiriyo. Bizde baya maddi acidan zorlsniyirux sanirim ben midesini buyuttun cocugun
Gamze0633 Dorukcum_16 hiç sanmıyorum zaten olurda fazla içerse kusuyo böylece anlaşılıyo fazla içtiği aşırı bir kusma problemi yoksa bebek iştahlı bir bebektir
BuseCan Dorukcum_16 sen çok veriyorsun bizde 36 günlüğüz Aptamil ek olarak kullanıyorum ama 60-65 cc alıyor bir öğünde ve 3 saatte bir besliyorum ben. Senin baya yüksek kullanıyorsun bir azaltamaya çalış istersen. Gaz sorunu oluyor mu kaka yapıyor mu?
Dsedaa Dorukcum_16 üç ay olmadan iştahları azalıyor merak etmeyin yiyebildiği kadar verin bence ilerde içmiyorlar zaten o kadar
BuseCan Dorukcum_16 mama takviyesi olunca kaka da zorlanıyorlar zeytinyağı öneriyorlar denedin mi hiç
bkt_srdr ilk zamanlarda iyi kilo alamadıysa toparlanmıştır doyunca o yüzden ilk ay iyi almıştır her ay bu kadar almaz zaten. ben de aptamil kullanıyorum kilosu hep normal sınırlarda gidiyor
mugeturanoglu1 minelizamanlar humana çok iyi mama değildir ama içindekileri çok iyi değil. ayrıca laktozsuz vermesi lazım humana baya zarar verir
fatma1965 sizin kullandığınız mama hn25 mi, o mamanın diğer mamalardan besin değeri olarak bir farkı yokki canım, bazı bebekler başta hızlı kilo alıyor, sonra yavaşlıyor, bazıları tam tersi oluyor. ailenizde obezite sorunu yoksa hiç endişe etmeyin
tugceilealin Dorukcum_16 36 gunluk bebek icin 100 cc biraz fazla degilmi doktorunuzla konustunuz mu ? Bir de biberon onemli hangi biberonu kullaniyorsunuz
Dorukcum_16 tugceilealin biberonun ne onemi var cesit cesit kullaniyirum acikcasi . Gece 2 saatte bi besliyorum yikamak zor geldi icin 10 ceeit biberonu yanima koyup veriyorim
Tugce22 Dorukcum_16 benım benegım4 aylık daha yeni başladık mamaya deneme amaçlı aptamil aldım ben sadece 3 oğgun verıyorum oda oğlen akşam uzerinbşrde akşam 90 ve 60 arası değişiyor sizin cok fazla bencede bebek için