Kızlar oğlum 4 aylık. 2-3 haftadır gece yarım saat 40 dkya bir uyanıp meme istiyor. Normalde gündüz sallıyorum bırakıyorum uyuyor. Ama artık geceleri yatağına koyuyorum uyanıyor 10-15 dkya. Bende kucağımda tutarak uyuyorum uyku bölünmesin diye. Ama sürekli emmek istiyor. Gündüz emerek uyuyan bir bebek değil. Uykusu neden bölünüyor yaşayan var mı nasıl geçer? Mamayı denedim karnı iyice doysun diye ama olmuyor yine meme istiyor sanıırm sütümde var