goktugunannesii_ Ayrica burdan biri “bebeginizin kilosu iyi” dediginde bebeginizin kilosu iyi mi olmus olacak? Bebeginiz sizi gozunuzun onunde buyuyor, her bebek gibi o da özel! Kendine has beslenmesi, gelisimi vs var. O yuzden bebeginiz mutluysa, tok oldugunu hissediyorsaniz, huzurlu uyuyorsa… hic bir seyi dert etmeyin. Kilosu cok daha iyi olup, huzursuz, surekli aglayan, dis cikardigi donemde, ataklarda ailelerini cok ama cok yoran vs. bebekler de var mesela! Bebegim iyi, saglikli diyin, opun bebeginizi, eglenmenize bakin 😇