betuldenz normal normal.benimki de iki aylıkken inan ki çığlık atarcasına ağlardı yavrum.kaka yapamadıhı için.fitil verdim hep napiyim alışır verme dediler hiç dinlemedim verdi.acı mı çeksin çocuk.fitille yapıyordu rahatlıyordu.3 gün sonra bi daha ağlamya başlıyordu.üç aylık olunca çok şükür rabbimr Allah’ım bi daha göstermesin yani azaldı.en azındma artık kemdi yapıyor.fitile de alışmadı hiç.bazen iki günde bir bazen her gün yapıyor.