Yasemin158 Bugün randevumuz vardı ama sormayı unutmuşum 1 yasinda kullanmaya devam edecek miyim zaten son zamanlarda düzenli kullanmadik
momysskaan Yasemin158 Benimki de 1 yaşında bizimde bu gün randevumuz vardı. Doktor 2 yaşına kadar kullanılmalı dedi