Merhaba herkese bebeğim 20/25 gündür her türlü uyumayı reddediyor tam 1 yaşında gerçekten uykuya alerji geliştirdiğini düşünüyorum uyku saati gelecek diye ödüm kopuyor artık geçecek mi bu süreç öyle yoruldum ki artık sabrım tükendi ona kızmak İstemiyorum ama sabrımın çok tükendiği zamanlar oluyor nasıl atlatacağımızı bilemiyorum öyle zorlanıyorum ki ilaçmış damlaymış onlara da başvurmak istemiyorum ama ne yapacağımı da bilemiyorum uykuya geçeceğimizi anladığı anda çığrarak kendini geri iterek ağlamalar oluyor daha ne kadar sürecek bu süreç ne olur biri bir şey desin artık kafayı yiyeceğim her günümüz zehir gibi geçiyor