Mine_1 Geçmiş olsun kıyamam yavrularımızın canı yanmasın Allah hepsini korusun 😢 ben de calpol verdim, sonrasında da gaz ve az kaka yaptı hangisi rahatlattı bilmiyorum ama rahatladı gece de uyudu ateşi de olmadı çok şükür . Verem aşısından korkuyorum Şuan dün öyle olunca 😢