ikizannesi10 ihtiyacim cok uygun fiyata vercek var mi yada ucretsz kargo parasi cok tutmamasi lazim sehir balikesir
gzmysn ikizannesi10 canim bende aptamil 1 var aldik actim ama benim bebegim asla yemiyor istersen ben ucretsiz gonderebilirim
Alara_5 ikizannesi10 sanmıyorum ben 6 kilo Peynir gönderdm ptt ile ankaraya 15 TL verdm malın kilosunu tartıyolar yani tal çatlasın 65 e gelir 800 gr fiyatlarına int bakablrsnz
Yodaannesi Bebelac lf(Laktozsuz mama) diye bir mama var doktorunuz yazabiliyor rica edin yazsın eczaneden alın. 400 gramı 7₺ gibi bi fiyata geliyor
OglummBalll Yodaannesi canım bişey soracagım normal mama ile aynı mı kilo ve besin degeri iyi mi fiyatı uygunmuş bende yazdırsam ya nolur bilgi verirmisin
Yodaannesi nimetgungor Gaz sıkıntısı olan bebekler içinmiş doktorum içerik aynı bir tek laktoz yok sorun olmaz hatta gazı azalır dedi
ceylinnn İnternetten takip edin, kanpanyalar oluyor. Ben hepsi burada veya n11 den falan uygu fiyata bulup alıyorum.
Yodaannesi OglummBalll Evet canım istersen besin değerlerini atabilirim kullandığın mama ile karşılaştır. Ben sma kullanıyordum mama almaktan ciğerimiz solmuştu ki doktorum sağolsun imdadımıza yetişti☺️ Kilo alımı daha da arttı hatta o mamadan sonra her bebekte aynı olur mu bilemem tabi