mysozclk Azra00 ben kanda enfeksiyon 10 ken 39 derece atesim vardı hamıleydım o zaman ertesi gun kanda enfeksiyon 40 olmus 2 gun yattım cok kotuydum bebek ıcınde bence aynı durum oluyor