10 aylıkken bile cok güzel taneli yerdi bebekkende hep karpuz kavun yedirirdim makarnalarını blendera vurmadan yerdi vs şimdi yayla corbasindaki pirinci bile istemiyor ağzına minik salata bile versem böğürüp kusuyor çikolata parçası verdim her yere sabah yedigine kadar kustu benim anlamadığım bebekken bile daha iyi yerken şimdi neden hep pürüzsüz yemek istiyor ?